S nástupem nového ORL specialisty do naší ambulance FortMedica rozšiřujeme tým o ambulantní sestru. Přidejte se k našemu týmu na pracovišti v Poliklinice Budějovická. Nabízíme moderně vybavené ambulance, úvazek dle domluvy a minimum administrativy pro zdravotníky. Více o naší nabídce Ambulantní sestra ORL ambulance Praha 4 najdete níže:
Co bude náplní Vaší práce?
- Příprava ambulance před příchodem lékaře podle pokynů k dané ambulanci
- Organizace příchozích pacientů ve frontě lékaře
- Poučení pacienta o příslušných léčebných metodách
- Asistence lékaři při diagnostice a administrativě (většinu administrativy ale zajišťuje recepce, aby se zdravotníci mohli soustředit na svou práci)
- Provádění drobných výkonů (např. výplach cerumenu, provádění CRP, v případě zájmu i nastřelování náušnic)
- Vedení pacientské dokumentace (PC software Smartmedix)
- Obsluha a skladování přístrojů, sterilizace nástrojů
- Udržování pořádku v ambulanci, úklid a dezinfekce prostor na konci směny
Bojíte se stereotypní ambulantní práce?
U nás se bát nemusíte. Každý lékař a každá ambulance má svoje specifika. Někteří lékaři mají navíc specializované ambulance (tinnitus, spánkovou atd.), takže se můžete těšit na rozmanitou a pestrou práci. Našimi častými pacienty jsou děti, a s nimi se v ambulanci opravdu nenudíme 🙂 Pokud Vás zajímá kariérní růst, můžeme nabídnout i rozšíření kvalifikace o audiologickou sestru.
Co Vás u nás čeká?
- Pracovní doba a úvazek: Spolupráce na částečný úvazek na 3 dny v týdnu: čtvrtek a pátek + úterý nebo středa dle domluvy. Pracovní doba cca 7:00-15:30, kratší pátky cca do 12:30. Žádné noční nebo víkendové služby a minimum přesčasů.
- Místo pracoviště: Poliklinika Budějovická, Praha 4.
- Nástup a smlouva: Smlouva na dobu určitou (1 rok), následně prodloužení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned nebo po domluvě.
Jak budete za svou práci odměněni?
- Základní mzda: Mzda dle Vašich zkušeností a vzdělání. Pro představu hodinová sazba všeobecných sester se pohybuje v rozmezí 200-300 Kč/hod.
- Bonusy a věrnostní program: Měsíční odměny vázané na výkon daného pracoviště a odměny za flexibilitu. Jednou za půl roku odměny v závislosti na zisku firmy. Při dlouhodobé spolupráci navíc věrnostní bonus každých 5 let.
- Detailní mzdu a bonusy s Vámi rádi probereme při osobním jednání.
Jaké benefity Vás čekají?
- Podpora vzdělávání a výuky jazyků: Podporujeme vzdělávání našich zaměstnanců a poskytujeme finanční příspěvky na účast na odborných seminářích a kurzech dle dohody. Také nabízíme hrazené jazykové kurzy přímo na pracovišti nebo prémiové předplatné Duolingo.Příspěvky na penzi: Spoříte? Rádi Vám přispějeme na Vámi vybraný produkt (životní pojištění, penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření, dlouhodobý investiční produkt nebo pojištění dlouhodobé péče).
- Příspěvky na penzi: Spoříte? Rádi Vám přispějeme na Vámi vybraný produkt (životní pojištění, penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření, dlouhodobý investiční produkt nebo pojištění dlouhodobé péče).
- Příspěvky na sport, relaxaci a kulturu:Nezapomínáme ani na volný čas, využít můžete příspěvky na kartu Multisport nebo jiné zdravotní, relaxační a sportovní benefity podle Vašeho vlastního výběru.
- Odměny za doporučení: Naše zaměstnance odměňujeme za doporučení nového kolegy. Výše odměny dle pozice až 100 000 Kč.
- Další benefity:Stravenkový paušál 120 Kč/odpracovanou směnu, 5 týdnů dovolené + 2 sick days, zvýhodněné mobilní tarify, bezúročné půjčky, zálohy na mzdu, sleva do lékárny a zdravotní péče pro Vás i Vaši rodinu.
- Přátelský rodinný kolektiv a časté teambuildingy.
Co od Vás očekáváme?
- Kvalifikace: Ideálně kvalifikaci pro všeobecné, dětské nebo praktické sestry (dle zákona č. 96/2004 Sb.).
- Předchozí praxe: Předchozí zkušenost na podobné pozici není podmínkou, rádi Vás zaučíme (pozice je vhodná i pro absolventy).
- Flexibilitu: Kromě flexibilní pracovní doby může být flexibilní i místo pracoviště. Ve výjimečných případech Vás můžeme vyslat na jiné pracoviště v rámci Prahy, což by pro Vás neměla být nepřekonatelná překážka, ale příjemné zpestření.
- Další požadavky: Zakládáme si na přívětivém přístupu k dospělým i dětským pacientům. Neobejdete se bez základní znalosti práce na počítači.
- Jazykové znalosti: Znalost anglického jazyka na min. základní komunikativní úrovni je preferována, znalost ruského/ukrajinského jazyka výhodou.
Proč pracovat právě ve FortMedica?
FORTMEDICA je rodinná společnost provozující soukromou ORL ambulanci se třemi pracovišti a oddělení jednodenní ORL chirurgie v Praze. Naše pracoviště naleznete v Poliklinice Modřany, Poliklinice Budějovická a Poliklinice Kartouzská.
Cílem našeho týmu je poskytování profesionální péče na moderně vybavených pracovištích. Snažíme se o minimalizování nepříjemných a invazivních zákroků používáním nejnovějších dostupných technologií. Investujeme do vzdělávání lékařů i nelékařských pracovníků, podporujeme profesní a kariérní růst každého zaměstnance.
Zakládáme si na lidském a přátelském přístupu jak k pacientům, tak zaměstnancům. Nediskriminujeme. Naopak, vítáme diverzitu v rámci našich týmů. K zaměstnancům přistupujeme individuálně, respektujeme jejich volný čas a podporujeme zkrácené úvazky.
Zaujala vás naše pracovní nabídka nebo máte doplňující dotaz? Neváhejte nás kontaktovat. Těšíme se na Vás.
Kontaktní osoba:
Monika Gregorová, DiS.
HR specialistka společnosti FortMedica
Tel.: (+420) 602 381 268
Email: monika.gregorova@fortmedica.cz
Další informace o naší společnosti a pracovištích spolu s fotografiemi ordinací i personálu naleznete na fortmedica.cz.
Sledovat nás můžete také na sociálních sítích: fb.com/fortmedica, instagram.com/fortmedica_orl nebo linkedin.com/company/fortmedica.
_______________________________________________________________________
Vzhledem k GDPR si vás dovolujeme informovat, že pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici budeme zpracovávat vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Získaná data budeme zpracovávat pouze za účelem dosazení vhodného kandidáta, a to pouze po dobu, než najdeme vhodného uchazeče a místo tak obsadíme.